18 lip 2020

Wiedźma z lustra, wypożyczona książka - Recenzja Lipiec 2020



Trzeci tom bestellerowej serii „Król Kruków”, która zyskała zawrotną popularność nie tylko w USA, ale i na całym świecie!

Blue Sargent dorasta w domu pełnym kobiet, z których każda jest jasnowidzką, medium lub wróżką. Nie bardzo umie odnaleźć się w towarzystwie przeciętnych nastolatków. Jednak jej przyjaciele – uczniowie elitarnej męskiej szkoły Aglionby – z pewnością nie są przeciętni: Noah Czerny – duch zamordowanego przed laty chłopaka; Ronan Lynch, który potrafi wyjmować przedmioty ze swoich snów; Adam Parrish – zamknięty w sobie, obdarzony magicznymi zdolnościami. I wreszcie Gansey – lider całej grupy, który budzi w niej uczucia, o jakie by się nie podejrzewała…
Ich celem jest znalezienie legendarnego walijskiego króla Glendowera. Są bliżej niż kiedykolwiek dotąd. Ale nie tylko oni go szukają…
Wokół przyjaciół zaciska się pajęcza sieć intryg, gróźb i kłamstw. W dodatku pod ziemią znika matka Blue, Maura. A w jaskiniach czai się jeszcze ktoś. Ktoś, kogo nie wolno obudzić pod żadnym pozorem…




  • Tytuł: Wiedźma z lustra
  • Seria: Król Kruków
  • Numer wydania: III
  • Autor: Maggie Stiefvater
  • Tłumaczenie: Piotr Kucharski
  • Wydawnictwo: Uroboros
  • Rok wydania: 2014
  • Ilość stron: 448
  • Język oryginalnyangielski
  • Język wydania: polski



Recenzja Wiedźma z Lustra


Dzień dobry, dzisiaj przychodzę do was z recenzją przedostatniego tomu z serii fantasy " Król Kruków " pod tytułem " Wiedźma z lustra". W tym tomie na szczęście obeszło się bez czekania, do połowy książki na rozkręcenie się na dobre akcji. Od samego początki do końca naprawdę  dosyć dużo się działo. Przez, co nie zabrakło w tym tomie rosnącego podczas czytania napięcia. Nasi kruczy chłopcy i sama Blue, pod względem charakteru bardzo się moim zdaniem zmienili. Nawet relację między poszczególnymi postaciami nieco się skomplikowały. Nadając tej książce lepszy smak, widocznie właśnie tego brakowało mi przez dwa pierwsze tomy. Razem z bohaterami zbliżamy się do wyjaśnienia tajemnicy przebudzenia śpiącego króla.

Z całej serii " Król Kruków" z tego, co widzę to został mi do przeczytania ostatni tom pod tytułem " Przebudzenie Króla" i na moje nieszczęście. Akurat, nie ma dostępnego go w bibliotece publicznej. 

Moja ocena 4/5 całkiem niezła. Na coraz więcej toczących się od dłuższego w mojej głowie pytań, znajduję odpowiedzi. 

Wpadnij do mnie na bookstagrama @ksiazka.z.pazurem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!