20 sty 2020

Wojownicy#3 Las Tajemnic, kupiona książka - Recenzja Styczeń 2020


✮ Z własnej kieszeni ✮

✮ Z własnej kieszeni ✮
Napięcie wśród kotów przemierzających las osiągnęło niespotykany dotychczas poziom, a wierność klanowi traci na znaczeniu. Dotychczasowy przyjaciel w oka mgnieniu stać się może wrogiem, a niektóre koty skłonne są nawet zabić, by osiągnąć to, czego pragną.

Ogniste Serce jest zdecydowany poznać prawdę tajemniczej śmierci Rudego Ogona. Nie wie jednak, że lepiej, by pewne tajemnice nie ujrzały światła dziennego, mogą bowiem zachwiać niepewnym rozejmem między klanami. Ogniste Serce przeczuwa też, że wśród kotów z Klanu Pioruna kręci się zdrajca.

"Cudowna okładka i równie cudowne wnętrze. »Las tajemnic« to jedna z najlepszych kontynuacji cyklów, jakie miałam okazję czytać. To naprawdę dobra, szczegółowo napisana fantastyka. Tę książkę się pochłania, z każdą stroną ma się ochotę na więcej! Wojownicy są niezawodni!"
Milena Wiktoria Jaworska, bookhunter.pl


✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ 


Tytuł: Las Tajemnic #3
Seria: Wojownicy
Tłumaczenie: Krawczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nowa Baśń
Język oryginalnyangielski
Język wydania: polski
Ilość stron: 368
Data premiery: 2016


✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ 

Recenzja - Las Tajemnic Tom 3

Mój bookstagram - @ksiazka.z.pazurem

Seria Wojownicy, pochłonęła mnie w całości. Trzymam kciuki, że pozostałe tomy okażą równie dobre, jak trzy pierwsze. Las Tajemnic o mało mnie nie doprowadził do prawdziwego potoku łez. Ledwo się powstrzymałam przed urojeniem najmniejszej nawet łezki. Nie przypuszczałam, że w tak dużym stopniu przywiąże się, do niektórych postaci. Mam przecież 22 lata i książek z wypożyczonych z biblioteki, mam całkiem ładny wianuszek za sobą. Nie mogę uwierzyć, że utrata kilku kotów rozbija mnie emocjonalnie w jednym dniu? Wydaje mi się, że to były po prostu łzy szczęście w końcu poczułam , że dobrze spożytkowałam pieniądze na książkę. Której kupno wiele razy odkładałam, ponieważ bardzo bałam się zawieść na tej serii. 


Mam nadzieję, że prorocze recenzję innych blogów, na temat kolejnych tomów Wojowników nie spełnią się przy następnej książce. Chociaż najbardziej obawiam się " Niebezpiecznej ścieżki " zastanawiam się, czy fakty odbiegnie od początkowych wątków. 


Moja ocena 5/5 - ponieważ nadal przy tomie trzecim, Wojownicy wywołali we mnie wiele emocji. 

Z tej, że okazji zakładam osobną zakładkę dla serii Wojownicy !!!


Ps. koniecznie podzielcie się waszą opinią na temat kocich Wojowników w komentarzu !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!