25 sty 2020

Wojownicy#4 Cisza przed burzą, kupiona książka - Recenzja Styczeń 2020





JEŚLI CHCESZ POKOJU, PRZYGOTUJ SIĘ DO WOJNY


Wojownicy#4 Cisza przed burzą - Recenzja Styczeń 2020
✮ Z własnej kieszeni

Zdrajca Klanu Pioruna został wygnany. Jednak Ogniste Serce nie może pozbyć się wrażenia, że Tygrysi Pazur czai się w mrokach lasu i szykuje się do zemsty.

Nowy zastępca ma na głowie niemałe kłopoty – niezwykle gorące lato, ucznia skrywającego szokującą tajemnicę i przywódczynię, która stanowi cień samego siebie. A z każdym kolejnym upalnym dniem widmo nadciągającej burzy jest coraz bardziej realne...

,, Po raz czwarty miałam okazję zagłębić się w świat walecznych kotów. I po raz czwarty tej decyzji nie żałuję! Z każdą kolejną cześćią << Wojowników >> czuję się coraz bardziej jak członkini Klanu Pioruna - przeżywam wszystkie zdrady i miłostki, wzloty i upadki. A i w tej części ich nie brakuje! Ogromna dawka emocji, zwrotów akcji i, przede wszystkim, wspaniałych bohaterów! Po raz kolejny Erin Hunter pokazała klasę !".



Weronik Leśniewska

onlybooks-jdb.blogspot.com


✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ 


Tytuł: Cisza przed burzą #4
Seria: Wojownicy
Tłumaczenie: Krawczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nowa Baśń
Język oryginalnyangielski
Język wydania: polski
Ilość stron: 400
Data premiery: 2016


✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ ✮ 

Recenzja - Cisza przed burzą


Wojownicy#4 Cisza przed burzą - Recenzja Styczeń 2020

Czwarty tom z serii " Wojownicy" przeczytałam w zaledwie 4 dni ! Naprawdę ciężko, było mi się oderwać o lektury. Z wielkim bólem odkładam książkę, żeby wykonać swoje codzienne obowiązki domowe. Zawsze wracałam do niej z chęcią i nutką podekscytowania która rosła wraz z kolejnymi przewróconymi stronami. Nadal nie dowierzam, ile autorka mogła jeszcze wpompować akcji w ten tom. Naprawdę warto, było zapatrzyć w kolejne części. Nie zabrakło intryg, miłości, scen walki oraz tajemniczości. Wszystko napisane ze smakiem, że aż samego chciałoby się to przeżyć na własne oczy. Mam nadzieję, że recenzja piątego tomu z "Wojoników" się nie ziści i równie zaskoczy mnie nieprzewidywalnością, jak Cisza przed burzą. 

Moja ocena 5/5


1 komentarz:

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!