21 mar 2020

Córeczka, wypożyczona książka - Recenzja Marzec 2020

Córeczka, wypożyczona książka - Recenzja Marzec 2020


Kilka lat żyła na ulicy. Przyłapana na kradzieży, wykorzystuje podobieństwo do zaginionej Rebeki Winter i kradnie jej tożsamość. Świetnie odnajduje się w roli kochającej córki i siostry. Śpi w łóżku Rebeki, nosi jej ubrania, żyje cudzym życiem. Jednak przy okazji odkrywa coraz więcej ponurych sekretów na pozór idealnej rodziny. Zbyt późno zrozumie, że nie tylko ona jest pozbawioną skrupułów oszustką, a zniknięcie Rebeki ma drugie dno, którego lepiej było nie poznawać.



Recenzja

"Córeczka" to był dla mnie bardzo lekki thriller. 

Zabrakło mi w całej historii Rebeki Winter, większego dreszczyku emocji, który mógłby mi towarzyszyć przy każdej przewróconej stronie.  Muszę, jednak przyznać że autorka sprawnie wodziła mnie za nos i naprawdę do samego końca spodziewałam się innego obrotu sprawy. Książka ma w sobie potencjał, ponieważ rozdziały przeplatają się z teraźniejszością i przeszłością, prawdziwej oraz fałszywej Rebeki. Dzięki, czemu z automatu sami stajemy się detektywami próbującymi rozgryźć cały epizod zniknięcia dziewczyny. 
To co wyszło na jaw na ostaniach stronach książki, po ujawnieniu wszystkich sekretów rodzinny. Przeszło moje najśmielsze oczekiwania. 

Niestety dostaje ode mnie  3/5 ponieważ zabrakło mi gęsiej skórki na całym ciele :/


3 komentarze:

  1. Great post, love it!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my post --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2020/03/how-do-i-keep-my-skin-moisturized.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie spodobałaby mi się ta książka.. nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda nie jest to książka dla każdego, szczególnie, że brakuje w niej dreszczyku emocji

      Usuń

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!