22 cze 2020

Wojownicy. #5 Niebezpieczna ścieżka, kupiona książka - Recenzja Czerwiec 2020


Klan Cienia wybrał nowego przywódcę. Ogniste Serce przeczuwa jednak, że stary wróg wciąż pragnie zemsty na swoim poprzednim klanie. Tymczasem w lesie pojawiło się nowe zagrożenie, które zagraża życiu każdego kota.
Klanowi Pioruna grozi unicestwienie – jego przywódczyni odwróciła się od swoich przodków. Głowę Ognistego Serca zaprząta jedna myśl – może Błękitna Gwiazda ma rację? Może Klan Gwiazdy opuścił ich na zawsze?




Tytuł: Niebezpieczna ścieżka
Seria: Wojownicy
Tłumaczenie: Krawczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nowa Baśń
Język oryginalnyangielski
Język wydania: polski
Ilość stron: 327
Data premiery: 2017


Recenzja 


Wojownicy  #5 Niebezpieczna ścieżka


"Wojownicy. Niebezpieczna ścieżka" to kolejna część serii, na której się nie zawiodłam. " Sfora, Sfora, Zabić, Zabić" wywołała we mnie burzę niepewności. Nie do końca wiedziałam z czym będę miała do czynienia. Skoro w książce wystąpią jeszcze krwiożercze psy kontra wojownicze koty. W sumie, to najbardziej obawiałam się mojej reakcji, ponieważ sama mam w domu psa. Nie chciałam zakończyć serii na 5 tomie, skoro w poczekalni na półce czeka na mnie jeszcze do przeczytania  siedem tomów.

Erin Hunter rzuciła mi nowe spojrzenie na komunikację między kotami i psami. Z powodu oglądania sporej ilości filmów o rozmawiających między sobą zwierzętach. Przyzwyczaiłam się, do sytuacji,  gdzie pies i kot nawet z karaluchem potrafili się dogadać. W Wojownikach zrobiono to na odwrót i uzyskano, dzięki temu wielki moim nieoceniony efekt. Była to bowiem, kolejna tajemnica do rozwiązania, którą wraz z kotami. Miałam okazję odkrywać. I k najważniejsze końcówka totalnie mnie zaskoczyła, przez co nie zabrakło kolejnych łez do wylania.

" Wojownicy, to jedna z niewielu serii, której potrafię oddać się bez opamiętania. Jest numer jeden w mojej domowej biblioteczce" A. S. Lis



Moja ocena 5/5 warto przeczytać dalsze przygody kotów 

2 komentarze:

  1. Jestem zaciekawiona ^^ wydaje się fajna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, bardzo lubie pierwszą serię ❤ nie wiem, jak druga 😌 Warto, to jednak po nią sięgnąć 😘

      Usuń

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!