12 sie 2020

Echo, wypożyczona książka - Recenzja Sierpień 2020


Podobno najdłuższe zarejestrowane echo rozbrzmiewało siedemdziesiąt pięć sekund, ale zapewniam cię, że tym razem potrwa to o wiele dłużej. Ogłuszający huk stłumił wszystkie dźwięki i pogrążył otaczający mnie świat w ciszy, pozwalając, by echo zniszczeń przetrwało znacznie, dłużej niż było to zamierzone.

To echo będzie podążać za mną wszędzie, niszcząc mnie… i niszcząc ciebie. Chcesz odpowiedzi? Ja też
.


  • Tytuł: Echo
  • Autor: E.K. Blair
  • Numer wydania: Tom II
  • Wydawnictwo: NieZwykłe
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron:  334
  • Język oryginalnyangielski
  • Język wydania: polski

Recenzja " Echo "

tom 2 z serii " Czarny Lotos"


Drugi tom " Echo " okazał się jeszcze bardziej zaskakujący i ciekawy niż tom pierwszy. Przeszłam przez niego, jak tornado przez jakaś nieszczęsną wieś. E. K. Blair znowu zafundowała mi w tym tomie masę negatywnych emocji, do których już troszkę  przywykłam. Nie obeszło się, jednak podczas czytanie. Bez skręconego żołądka i odruchów wymiotnych, przy prawie każdej występującej tu scenie erotycznej. 
To ile nasza główna postać ma wad i złych doświadczeń przechodzi moje ludzkie wyobrażenie. Nie mogę, jednak zarzucić autorce jakikolwiek niedociągnięć, co do wykreowanych postaci. Widać, że dała z siebie wszystko, ponieważ nawet relację między poszczególnymi postaciami. Prawdopodobnie odpowiadają tym w rzeczywistości. 

W drugim wydaniu dużo skrywanych tajemnic przez naszych bohaterów wychodzi na światło dzienne. Rzucając nam one przede wszystkim  nowe spojrzenie na całą tą historie. Wreszcie po przeczytaniu tego tomu, wszystkie nie do końca jasne sytuację i rozmowy, nabrały większego sensu. A końcówka przeszła moje oczekiwania, ponieważ to nie jest taki " happy en ", jakbym się spodziewała. Znowu autorka sprawiła, że w mojej głowie namnożyło się masę pytań bez odpowiedzi. 


Zarys historii z serii " Czarny Lotos " 

Młoda kobieta po straceniu dwóch najcenniejszych cnót, które dla małego dziecka są najważniejsze. Po latach życia w niepewności i strachu, postanowią się zamieścić. I odzyskać, wszystkie należne jej dobra. Jako zadośćuczynienie za wyrządzone w przeszłości krzywdy. Nie wie, jednak że pionek którym ma zamiar się posłuży rozpalili w niej dawno uśpiony płomień miłości. Nie jest to, jednak LoveStory gdzie zdrada uchodzi na sucho i wszyscy mogą żyć długo i szczęśliwie. Tutaj leje się krew niewinnych i winnych kobiet, dzieci oraz mężczyzn. A zemsta okazuję się bez smaku nawet na zimno.Ponieważ tym kto od początku pociągał za sznurki, okazuję się nie być tobą. 


Moja ocena 5/5 warto przeczytać tom 2 " Echo" 'jeżeli posiadasz choć trochę nerwy ze stali...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!