12 wrz 2020

Hush. wypożyczona książka - Recenzja Sierpień 2020

 


Życie nauczyło mnie, że nie da się uciec od przeszłości.

Cokolwiek byś nie zrobił, ona podąża za tobą niczym upiór - nęka cię - nie pozwala o sobie zapomnieć.


Dzień Dobry 💬

Wraz z przeczytaniem trzeciego tomu pod tytułem " Hush". Przyszło mi się pożegnać z całą serią " Czarny Lotos ". Czy ostatni tom był on równie dobry, co poprzednie dwa tomu ?


Tytuł: Hush
Autor: E. K. Blair
Seria: Czarny Lotos
Numer wydania: 3
Tłumaczenie: Marta Słońska
Wydawnictwo: Niezwykłe
Data premiery: 01-04-2019
Język oryginalny: angielski
Język wydania: polski



Recenzja " Hush " z serii " Czarny Lotos " ( Tom 3)



W serii " Czarny Lotos " nie ma, co liczyć na słowa " Żyli Długo i Szczęśliwie " ani też na to, że ludzie którzy przeszli piekło, może zmięknąć serce.
Już za późno na zmiany i nasi bohaterowie, zdążyli już zdać sobie z tego sprawę.  Nasza para Declan i Elizabeth bez dwóch zdań stali się na wzajem kochającymi potworami. Na których odbieranie komuś życia, nie robi już takie wielkiego bolesnego wrażenia, jak jeszcze jakiś czas temu. 

Odnalezienie najbliższej osoby, która gdyby pojawiła się wcześniej w życiu kobiety. Mogłaby zapobiec rozprzestrzenianiu złu. Wywołała w niej dużą falę nienawiści, smutku i zagubienia. Elizabeth, kolejny raz z rzędu musiała zmierzyć się z przeszłością. Tym razem, jednak były to jedynie dobre wspomnienia. Jakie pozostały jej z niewinnego dzieciństwa, które wiodła u boku ojca. 

Co się stanie, kiedy te dwie zagubione duszę się odnajdą. Tego nie mogę wam zdradzić 😏.

W trzecim tomie " Hush" z pewnością zabrakło mi napięcia, które towarzyszyło mi za każdym razem w poprzednich dwóch książkach. Od samego początku do prawie końca jest dużo powtórzeń scen np. erotycznych, rozmyślań, wspomnień, wątpliwości, smutku, poczucia zagubienia itp. " Hush " jest podsumowaniem całej historii Elizabeth i Declana, ale nie ma co liczyć na dużo nieprzewidzianych zwrotów akcji.  

Zakończenie książki i tym samym serii " Czarny Lotos " wywołało we mnie sprzeczne uczucia. Z jednej strony był to zakończenie  do zaakceptowania, a z drugiej zaczynały do mnie napływać myśli. Dlaczego, tak a nie inaczej ? Zazwyczaj, takie serię kończą się ślubem i spokojnym żywotem, aż do śmierci. 

Moja ocena 3/5 przeciętna - Tom trzeci w porównaniu do dwóch poprzednich wyszedł, naprawdę słabo :( Ale cóż, jakoś przetrwałam do końca :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!