27 wrz 2020

Domniemanie niewinności. Tom 2. Niewinna - Recenzja książki Wrzesień 2020

 


Dzień Dobry,  drugi tom z trylogii " Domniemanej niewinności "to mój pierwszy dokonany zakup w sklepie internetowych z używanymi i nowymi ksiązkami https://skupszop.pl/

Książka przyszła w dobrym stanie, zgodnie z podanym opisem przez SkupSzop.pl. W sklepie mamy do wyboru kilka opcji, oczywiście jeżeli książki są dostępne. Między innymi wspominam tutaj o stanie książki, takim jak- nowa, jak nowa, dobra i widoczne ślady użytkowania

Zakupione przeze mnie książki ze SkupSzop.pl znajdziecie na moim bardziej lifestylowym blogu https://kawalove.blogspot.com/ - Czytaj więcej i płać mniej :)



Aubrey okłamała Andrew, złamała podstawową zasadę, której on był wierny całe życie. Chodziło tylko i wyłącznie o szczerość. Gdyby zrobiła to inna kobieta, już dawno wyrzuciłby ją ze swego życia. Jednak ona jest dla niego wyjątkowa.

Andrew z nikim nie był tak blisko jak z Aubrey i dlatego stara się nie dopuścić jej do przeszłości, która ma pozostać nietknięta i niewidoczna dla nikogo. Jednak gdy w ich życiu pojawia się tajemnicza kobieta, Aubrey zaczyna odkrywać prawdę o Andrew. Na jaw wychodzi coraz więcej kłamstw, które pokazują, że milczenie może być gorsze od prawdy.

Co tak naprawdę wydarzyło się sześć lat temu w życiu Andrew? Czy kłamstwa zniszczą jego związek z Aubrey?


Tytuł: Niewinna
Autor: Whitney G.
Trylogia: Domniemanie Niewinności
Numer wydania: 2
Tłumaczenie: Ryszard Oślizło
Wydawnictwo: Kobiecie
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 120
Język oryginalny: angielski
Język wydania: polski



Recenzja Domniemanie niewinności Tom 2. Niewinna


Lubię te dwa cieniasy, nigdy bym nie pomyślała, że 120 stron książki. Wciągnie mnie bez reszty do swojego świata. W drugim tomie, nie tylko wspominane są wcześniejsze kłamstwa Auerby, ale i skrywany przez lata sekret Andrew. Dwa pierwsze tomy serii " Domniemanej Niewnności" są dosyć króciutkie, ale dopracowane pod każdym względem, jeżeli chodzi o występującej w niej postacie. Jestem bardzo, ciekawa jak potoczą się dalsze losy naszych bohaterów. Ponieważ na ich drodze stanął, nie byle jaki orzech do zgryzienia. 

Cieszę się, że ta seria nie opiera się tylko i wyłącznie na wątkach erotycznych. W ostatnim czasie, co tego typu książek miałam ogromnego pecha, więc bardzo miło będę wspominać tą odmianę. Mam nadzieję, że trzeci tom zdradzi mi więcej szczegółów, na temat skrywanej przez  lata tajemnicy Andrew. Ulala, będzie się dziać :D bo wychodzi na to, że nie tylko Auerby mijała się nieco z prawdą na swój temat. 

Moja ocena 5/5 warto przeczytać - To dwa bardzo króciutką tomy, przy których nie musimy poświęcać dwóch - trzech dni na czytanie. Nawet, jeżeli nam się nie spodobają, to nie będzie musieli narzekać. Na ilość czasu, jaki na tą trylogię przeznaczyliśmy :) 

2 komentarze:

  1. Kupowałam kiedyś w tym sklepie książki przez Allegro :) książki przyszły w idealnym stanie i wyglądały jak nowe prosto z księgarni :) nie czytałam tych książek ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, bardzo polubiłam ten sklep ❤ chociaż trzeba trochę uzbroić się w cierpliwość, żeby coś dobrego znaleźć 😏

      Usuń

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!