5 lis 2020

Serce Gangstera Tom 1. Anna Wolf - Recenzja Książki Październik 2020


  Pierwszy tom nowej serii mafijnej! Ponad milion odsłon na Wattpadzie !

" – Ile jestem warta? Spójrz mi w oczy i powiedz to – rozkazuję mu chłodnym tonem, na który Nick się wzdryga.
– Milion – odpowiada przez zaciśnięte zęby".

Dwudziestodwuletnia Chloe McCoy nigdy się nie spodziewała, że jej brat Nick wpadnie na tak egoistyczny pomysł. Pokazał groźnemu gangsterowi pewne zdjęcie, sugerując, że to właśnie ona mogłaby być zabezpieczeniem spłaty karcianych długów.

I mimo iż Nick próbował później wyprostować niefortunny zbieg okoliczności, twierdząc, że to samochód, a nie ona, miał gwarantować spłatę długu, Aleksiej Tarasow już ułożył sobie w głowie plan. Szalony plan.

Z mężczyznami takimi jak Tarasow nie można pogrywać. Kiedy gangster jego pokroju zobaczy coś, co mu się spodoba, zrobi wszystko, żeby to mieć.



Tytuł: Serce Gangstera
Autor: Anna Wolf
Cykl: Gangsterzy
Numer wydania: 1
Wydawnictwo: NieZwykłe
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 247
Język oryginalny: polski
Język wydania: polski



Recenzja " Serce Gangstera" Tom 1. Anna Wolf


Dzień Dobry, to moja pierwsza recenzja romansu mafijnego !!! Tak, bardzo się cieszę, że mogłam  przeczytać tom pierwszy z cyklu " Gangsterzy ". Miałam  w planach  kupić sobie  całą serię , ale  za sprawą braku dostępu do Instagrama. I nieoczekiwanej zgody dobrej znajomej, sąsiadki mojej mamy, na wypożyczenie  mi książek. Przeczytałam za darmo, bez dodatkowych kosztów. Przeczytałam pierwszy tom z trzech dostępnych książkę z cyklu " Gangsterzy":D. Na razie mam, jeszcze drugi tom w zanadrzu do przeczytania. Ale kobitki zastanawiają się na kupnem trzeciego, więc będę czekać cierpliwie na swoją kolej. 




"Serce Gangstera" to bardzo ciekawa pozycja dla osób, które dosyć długo siedzą w romansach. Podobało mi się, ale  jest to dla mnie książka na jeden raz.  Napisaną ją naprawdę prostym i mało wytwornym językiem. Znajdziemy tu sporo przekleństw i nieprzyzwoitych zwrotów, między główny bohaterami. Jest to po części ckliwy romans, uzupełniony ciekawymi zwrotami akcji. Moja uwagę najczęściej przykuwały strzelaniny między gangsterami itp. to była moim zdaniem najlepsza część tej książki !!!

Bez większych problemów, przewidziałam jak potoczy się relacja między Chloe a niebezpiecznym gangsterem Tarasow - em. Zresztą, cóż innego można się spodziewać po romansie ? Mimo wszystko, nie nudziłam się z nimi przez 247 stron pierwszego tomu. Nawet Chole w paru momentach mnie zaskoczyła, rozbawiając tym samym do pozytywnych łez, zresztą zachowanie Tarasow - a nie było lepsze. Oby dwoje zachowywali się, trochę jak para nastolatków, która nie wie do końca czego oczekuje od drugiego. Później to wszystko wskoczyło na lepszy tor, ale  te sytuację nie umknęły mojej uwadze.  

Tarasow i jego świta, bardziej przypominają mi owce w wilczej skórze. Mają w tej książce, takie podwójne osobowości. Raz są do rany przyłóż, a nie długo potem uciekaj przed nimi, gdzie pieprz rośnie. W stosunku do Chloe, jest to pierwsze. Sama Chloe przez całą tą sytuację, w jakiej się znalazła jest rozchwiana emocjonalnie. Niby powinna się, trzymać z dala od tego porywacza Tarasow-a, ale wie że mogła trafić znacznie gorzej. O czym niedługo później się przekonuje na własnej skórze i  to powoduje. Jej powiedzmy pełną przemianę, nie jest już taka słaba i bezbronną dziewczyną, jak na początku. Staje się typową pewną siebie kobietą gangstera, za to jej brat dupek o imieniu Nick. Żadnych wniosków, z tego co zrobił siostrze, nie wyciągnął. 

Co będzie dalej z Nickiem i jej długami, które narażają życie całej rodziny Tarasow? Dowiemy się z pewnością w tomie drugim. 

Moja ocena 5/5 warto przeczytać - Cyk " Gangsterzy " , jeżeli nie mieliśmy okazji czytać podobnych romansów w świecie mafijnym. Wybija mi się ponad, te wszystkie do tej pory  przeczytane przeze mnie romanse. A wszystko za sprawą strzelanin i spisków krążących wokół gangsterów. Bez tego, były by to dla mnie kolejny ckliwy romans, bez większego efektu zaskoczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejka, zostaw swoją opinię dobrą lub złą !!!